Suara Murni


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Wednesday, January 7, 2009

Sekolah Telah Dibuka Kembali

Minggu ini merupakan minggu pertama sesi pertama bagi tahun 2009. Sebagai acara tradisi, sekolah telahpun mengadakan program orientasi pada hari Isnin dan Rabu. Tema yang diberikan ialah " Orientasikan Dirimu " dan pada masa yang sama tema tersebut mempunyai maksud yang dalam walaupun hanya ringkas dan padat. Malahan, program tersebut diserikan lagi dengan cabutan bertuah sebagai iklan.

Secara kesuluruhannya, program yang dijalankan berjalan dengan begitu lancar dan meriah sekali. Keadaan menjadi agak kecoh ketika Johan dan Naib Johan bagi program suai kenal diumumkan semasa acara penutup bagi tahun ini.

Pada pandangan aku, tahun ini merupakan tahun yang menentukan masa depan kerana SPM hanya tinggal lebih kurang 10 bulan lebih lagi. Jika mengikut kiraan Percubaan SPM, kami hanya mempunyai hanya lebih kurang 7 bulan lagi. Bagi aku, Percubaan SPM amat penting supaya dapat mengisi borang permohonan untuk melanjutkan pelajaran ke luar negara seperti Jordan. Kenyataan tersebut telah disahkan sendiri oleh salah seorang guru di sekolah.

2 comments:

'abdurrahman™ said...

usaha untuk straight A's! ameeen

nik a faiz said...

ameen too...naufal..jom gi jordan gak nak tak..lps abis je SPM..mlm fadhol kte..bleh apply lps result trial keluar...wslm.

Skrip Al-Qur'an

Skrip As-Sunnah

Media Massa