Suara Murni


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Sunday, January 25, 2009

Ujian Allah Terhadap Ummah-Nya

assalamu'alaikum w.b.t.

bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih berpeluang untuk menghirup udara segar di muka bumi ini. pada masa yang sama, aku juga berharap tahun yang baharu ini akan meningkatkan lagi prestasi aku dalam menulis pelbagai bahan ilmiah agar boleh dibincangkan dengan lebih relevan lagi.

maka, aku sebenarnya ingin menyelitkan beberapa perkara dalam tahun yang baharu ini. antaranya, isu semasa; rencana; cerpen; dialog; dan juga perbincangan. andai kata saudara mahupun saudari sedang membacanya, selaku penulis mengharapkan segala komentar yang terbaik.

akhir bicara, harapan yang ingin aku katakan adalah kejujuran seseorang itu dalam menegakkan agama Islam adalah menjadi tanggungjawab kita sebagai khalifah Allah s.w.t.

selamat membaca !

sekian, terima kasih.

wassalam.

No comments:

Skrip Al-Qur'an

Skrip As-Sunnah

Media Massa