Suara Murni


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Sunday, February 1, 2009

Februari Sudah Bermula

assalamu'alaikum w.b.t.

bersyukur kepada Tuhan yang menghidupkan dan mematikan. hari ini sudahpun memasuki bulan Februari. bagi aku, masa kian kesempitan andai aku belum benar-benar bersedia untuk menghadapi peperiksaan SPM yang akan tiba sekitar bulan 11 kelak. sebagai langkah awal, aku berusaha untuk mengurangkan penggunaan komputer termasuklah mengemas kini laman ini. aku memohon maaf kepada para pembaca kerana bahan-bahan yang ingin dikongsikan mungkin akan dikurangkan dari semasa ke semasa.

pada bulan ini juga, sekolah akan mengadakan beberapa kali latihan sukan malahan kelas tambahan akan bermula pada hari Isnin dan Khamis tetapi sepanjang latihan sukan kelas tambahan hari Isnin akan ditunda sehingga latihan tersebut selesai. aku juga bercadang ingin menyusun masa dengan perkara-perkara yang bermanfaat ketika masa lapang.

akhir kalam, doakan kami semua semoga berjaya di dunia dan akhirat. segala yang baik adalah dari Allah manakala yang buruk hadir dari kesilapan kami sendiri. benarlah kata pepatah, ' rambut sama hitam tetapi hati lain-lain '.

sekian, terima kasih.

wassalam.

2 comments:

muhammad_alfateh said...

Sukan? Bestnye...

Boleh jadi medan yang amat menguntungkan para daie kerana ia tempat mencari mad'u.

Niatlah melebihi kadar bersukan, agar anda diganjari lebih daripada orang biasa.

:D salam perjuangan!

nik a faiz said...

insya-allah..time kaseh..wslm.

Skrip Al-Qur'an

Skrip As-Sunnah

Media Massa