Suara Murni


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Saturday, February 7, 2009

' Imbasan Ilhamku '

assalamu'alaikum w.b.t.

sebenarnya, hampir sebulan sudah aku menggunakan alamat baharu untuk blogku ini. kini, aku sedang mencari kisah-kisah yang menarik agar dapat dinikmati bersama para pembaca sekalian. apa-apapun sebenarnya, cukuplah sekadar imbasan ilhamku yang akan menerangi seluruh kegelapan dalam masyarakat kini.

harapanku pada lembaran kali ini agar lebih memberi gambaran umum mengenai permasalahan dunia Islam setelah berkurun lamanya yang pernah bertakhta sehingga 2 per 3 dunia sekaligus. aku selaku penulis buat kali ini, pembacaan bahan ilmiah selain al-Qur'an dan as-Sunnah begitu membantu dalam menyelesaikan sesuatu masalah melainkan ajal maut.

baiklah, para pembaca yang budiman dan diredhai Allah, aku ingin luahkan segala-galanya namun takdir tidak memberikan aku untuk sentiasa aktif dalam menyiapkan sesuatu bahan itu dalam masa terdekat seperti ini. akhir kalam, aku akan terus-menerus untuk menyebarkan segala kebaikan berdasarkan pengalaman mahupun pembacaan dari segala aspek umumnya.

sekian, terima kasih.

wassalam.

No comments:

Skrip Al-Qur'an

Skrip As-Sunnah

Media Massa