Suara Murni


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com

Saturday, March 7, 2009

Keadilan Seharusnya Ditegakkan

assalamualaikum w.b.t.

ingin aku bicarakan mengenai suatu kejadian yang sememangnya menjadi satu sensitif pada diriku. dalam keadaan begini, aku hanya sekadar bersabar sahaja dengan tuduhan yang diterima daripada banyak pihak tertentu. oleh itu, aku hanya sekadar menegur kembali mereka yang menuduh aku bukan-bukan dengan memberi alasan yang munasabah.

apabila difikirkan, tuduhan adalah satu cara untuk mereka menjatuhkan air muka kita di khalayak ramai tanpa bukti yang sukar disangkal. aku turut hairan, mengapa sesekali aku ingin rapat dengan seseorang akan timbul satu kontrovesi antara kami berdua khususnya tapi mungkin satu ujian untuk diri aku ini yang memerlukan satu dorongan ketika dalam keadaan sebegini.

rasanya, cukup dahulu sekadar ini perkongsian kita bersama.

sekian, terima kasih.

wassalam.

No comments:

Skrip Al-Qur'an

Skrip As-Sunnah

Media Massa